4.

Jag vill inte att detta ska bli någon mammablogg, men det händer ju ingenting annat i mitt liv direkt. Så då kan jag ju lika gärna skriva lite om hur fet jag håller på att bli och att jag är konstant trött och hungrig vilket bara resulterar i taskigt humör. Fast idag så är jag ganska så glad, har precis kommit hem efter första shoppingturen till monstret. Blev lite kläder som ser ut och vara anpassade för barbiedockor och inte alls vår kringla. Var lite viktig och köpte sängkläder och vad som ser ut att vara världens skönaste handduk, med luva!
Annars jobbar jag bara onsdagkväll den här veckan så känner mig så sjukt oproduktiv, ligger mest på sängen och kollar på allt som verkar ens det minsta intressant på svtplay och tv4play. Vem kunde tro att naturfilm och svarta vargen kunde vara så gripande? Tur att det snart är påsk, då borde det vara massa kul på tv och när brorsan kommer hem från tyskland ska vi ut och öppna sommarstugan, eller ja, killarna får slita och jag ska bara lägga upp fötterna och bevaka arbetet med nån cool milkshake (:
Nej, nu måste jag jaga föda, börjar bli 15 minuter sen sist och då börjar ju döden närma sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0