7.

Nu är jag ledig i mer än en vecka, vad ska man hitta på för något nu tro? Om vädret håller i sig ska jag definitivt ut och leka, eftersom brorsan gav sin fina systemkamera till mig och per när han var här och hälsade på. Kan inte vara mer glad och stackars Per blir nog tokig på mig snart eftersom jag springer runt hela tiden och tar kort på allt, och speciellt honom.
I tisdags var jag med pappa till Eskilstuna och kollade när en av hans hästar sprang sitt debutlopp. Pappa hade spelat 100kr åt mig och eftersom den vann så blev jag 1200 kr rikare (: Så grattis till M.T. Havanna Girl som förmodligen kommer bli en riktigt duktig häst, riktigt taggad var hon (: Farsan är duktig på att välja hästar han.
Jag har även sytt lite nya kuddfodral till soffan, efter en liten miss med första kudden känner jag mig nu ganska proffsig (: Kul att pyssla med små saker.
Om jag tyckte jag var fet förut så är det inget mot hur det är nu, idag är det 23 fullgångna veckor, så bara 17 veckor kvar nu och Per kunde för första gången bli "nedslagen" av Kringlan som boxades hej vilt i morse så hela magen guppade till. Kul att Kringlan blivit så stark redan (:
Igår fick jag en soda streamer och ett våffeljärn av älskling, vilket kan vara bra då jag har cravings på bubbelvatten (: Och frukostvåfflor är ju inte helt fel det heller (:
Mitt morgonmongo

Mina nya fina tulpaner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0