12. 3 dagar kvar

Nu är det bara 3 dagar kvar tills Kringlan är beräknad, men lillskiten visar inga tecken på att vilja komma ut. Var hos barnmorskan idag och huvudet är fortfarande inte fixerat. Iofs sa hon att ibland så sker inte det förän i samband med när det är dags för förlossning. Om inte Kringlan hade kommit innan den 5/9 så skulle hon boka igångsättning till den 8e. Usch, det är verkligen min mardrömm, Så käraste lilla bebis som bor i min mage, vänligen utrymm lokalen innan sådana hemskheter sker. 
 
 
Det är otroligt hur lång en dag kan kännas. Man får saker gjorda som man ALDRIG annars skulle göra, jag letar desperat efter saker att fixa med. Idag parade jag tex ihop våra sammanlagt 3 stora högar med udda strumpor. Allting som fanns att förbereda innan Kringlis kommer är fixat och klart. Väskan står färdigpackad och väntar på att vi ska plocka upp den och sätta oss i en taxi mot förlossningen. 
 
 
 
Har gått med i en splitterny mammagrupp "söder om söder", vi har träffats 1 gång än så länge och då var vi bara halva truppen. Ska träffas igen på tisdag, så även om jag inte har fött barn då har jag iaf tjockisträff att se fram emot (: 
 
 
Saknar lilla Tennis nu, men Per har semester så är glad ändå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0